Išplėstinis žiedo susirinkimas

Viskas kas susiję su žiedinėm lenktynėm

Standartinė fUNk » Ant Lap 22, 2005 10:49 pm

Blet pirkit hondas ka as galiu pasakyti... :evil: Manau kad mes galesime su g po miesta vazineti :?
Kristijonas, Vilnius
Honda Civic VTi `97
Honda CB650 `81
fastlap.lt
stop-servis.lt
Vartotojo avataras
fUNk
Site Admin
Site Admin
 
Pranešimai: 2316
Užsiregistravo: Tre Spa 12, 2005 10:44 am
Miestas: Vilnius

Standartinė totto » Tre Lap 23, 2005 9:46 am

g rašė:
optimistas rašė:
totto rašė:nu tai tie kurie vaziuosit rekit uz super1600 klases issaugojima, viska sukonspektuokit ir pasidalinkit ispudziais cia :wink:


matai s1600 labai jau brangu, koks ish ishsaugojimo tolkas jei niekas nevaziuos


Skaitydamas Xtra susidariau įspūdį, kad "Nacionalinė" planuojama padaryti labai atšokusią nuo S1600 t.y. mašinos, kurių stock galia ne daugiau 120 ag - tai reikštų, kad crx ir cvekai nepapuola, ypač VTi arba šiaip konkrečių modelių klasė, kas manau yra visiška berozumija. Tačiau paklausęs Optio šeštadieninės litanijos suvokiau, kad man ir fUNk būtų palankiau/įdomiau važiuoti būtent naujoje klasėje, jei arklių skirtumai būtų sulyginami svorio sąskaita. Nebūčiau linkęs pritarti įdėjai iVT ir VTi atskirti į dar kitą grupę - būtų per didelis bardakas ir vietoj vienos S klasės, acirastų 3 1600 klasės. Viską manau galima sureguliuoti svorio pagalba, juk ir Robkė golf'e 15 kg. vežiojosi.

Nesusidarykit įspūdžio, kad naujoji klasė būtų vien tik Hondų klasė. Tik vat tas japonų išradimas "vtec" ramybės neduoda, kurį reikėtų deforsuoti kitų dalyvių atžvilgiu... :]



kas per litanija ir man pasdare indomu, as tai vis galvoju kad greiciau sutartu ir butu viskas aisku ka kitiem metam ruost.... :roll: o svoriu sulyginimas tai turbut teisingas bet visai neidomus tai nx man pirkt VTI motora uz 2000Lt. ir det daug kg geriau tada dedu d16 ar net d15 uz 500Lt. ir pjaustau kebula :roll:
Opelis
totto
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 1033
Užsiregistravo: Pir Spa 11, 2004 8:55 pm
Miestas: Ten kur reikia

Standartinė g » Tre Lap 23, 2005 10:21 am

Variantas. Situacija tokia, kad iš dviejų blogybių reikia rinktis vieną. Duotuoju momentu truputi logiškesnė mano manymu būtų galingumo sulyginimas svorio pagalba (kas nepalanku dohc vtec turėtojams). Kitas galimas atvejis - tokio apribojimo neįvedimas. Nesakau tai iš asmeninių paskatų (važiuosiu nors ir vienas dohc tarp kitų iVT ar VTi), tačiau situacija manau mums visiem būtų aiški - dohc vtec kažkur prieky, visi kiti birbina subinėj.
Vartotojo avataras
g
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 3714
Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2005 6:02 pm
Miestas: Vilnius

Standartinė g » Tre Lap 23, 2005 10:31 am

O Optis šnekėjo:
1. Apie labai minimalų homologuotų aksesuarų kiekį, o kitkas su pasibaigusia homologacija.
2. Startinis max 100 eurų.
3. Etapai atitiktų vos ne S klasės.
4. Dėstė mintis apie sulyginimą svorio pagalba.
5. Naudojimas vienodų gatvinių padangų.
Vartotojo avataras
g
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 3714
Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2005 6:02 pm
Miestas: Vilnius

Standartinė optimistas » Tre Lap 23, 2005 10:45 am

Esme yra tokia kad ta nacionaline klase yra pradeje daryt pagal Latvius, pas kuriuos yra iki 120 arkliu, tai huligankes ir golfai, viskas standartas, amortikai sport rusishki, padangos visam sezonui. Ash manau reikia daryt kazka panashaus ir apriboti galia svoriu, kad visi butu daug maz konkurentishki, bet taigi vel reik ziuret kas vaziuoja, ta prasme darytis taisykles tam ka dabar turime, o ne daryt taisykles o tada ruosh mashinas. Dabar ta nacionaline klase galima padaryt kaip pas latvius, o mes tiesiog jungiames prie ju ir tiek su atskira iskaita. Del vtec galiu pasakyt tiek, kad esant dalyviu gausai bus galima ir juos padaryt kaip atskira klase klaseje, pvz dvi divizijas iki 130ag ir iki 160ag. Pgr tikslas padaryt labai prieinama klase, tiems auto kurie dabar yra paruoshti bet stovi, Hondos, golfai, pagaliau gal kas senus ziguliukus ar ladas ziedinius ishsitrauks, tegul vaziuoja jei tik yra noro. Visas projektas yra derybu stadijoje, bet jau daug maz aptarta kad sedynes, apranga butu su pasibaigusia homologacija, shalmai butu leidziami su pvz vokietyjos standartu, jie zymiai pigesni uz FIA homologuotus, dirzai homologuoti, startinis tikrai ne 700lt, bet tai dar reik deretis su organizatoriais ir t.t.
Vartotojo avataras
optimistas
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Pranešimai: 227
Užsiregistravo: Pir Rgs 20, 2004 9:08 am
Miestas: Vilnius

Standartinė totto » Pir Lap 28, 2005 10:28 am

Niu tai vaziuojat siandien kas?
Opelis
totto
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 1033
Užsiregistravo: Pir Spa 11, 2004 8:55 pm
Miestas: Ten kur reikia

Standartinė optimistas » Pir Lap 28, 2005 10:43 am

totto rašė:Niu tai vaziuojat siandien kas?


ash vaziuoju
Vartotojo avataras
optimistas
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Pranešimai: 227
Užsiregistravo: Pir Rgs 20, 2004 9:08 am
Miestas: Vilnius

Standartinė g » Pir Lap 28, 2005 10:49 am

totto, gal ir tu varai?
Vartotojo avataras
g
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 3714
Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2005 6:02 pm
Miestas: Vilnius

Standartinė totto » Pir Lap 28, 2005 11:40 am

optimistas rašė:ash vaziuoju


tai gerai laukiam naujienu

ash tai nevaziuoju, nebent kas paimtu
Opelis
totto
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 1033
Užsiregistravo: Pir Spa 11, 2004 8:55 pm
Miestas: Ten kur reikia

Standartinė g » Pir Lap 28, 2005 9:57 pm

Trumpai iš protokolo:

Þodžiu patys eskalavom pagrinde tik Nacionalinės klasės įsteigimo įdėją, nes žvalgytis į S1600 Milijonierių klasę beprasmiška, dėl nesveiko biudžeto ir dar truputi padidinto startinio mokesčio t.y. 200 eurų.

Homologacija. Pirmas vaizdas nekoks, nes senoliai niekaip nelinkę nusileisti dėl equipment'o naudojimo su pasibaigusia homolagacija. Netgi buvo pasikvietę kažkokį sveikatos ir saugumo specą. Þodžiu tiksliai nežinau kaip su Nacionaline klase, bet galvos nori, kad pilnai būtų homologuota: šalmas, diržai, sėdynės, kostiumas (ar visos jo dalys, nžn). Yra viltis, kad būtų galima naudoti ne FIAA, o anglų ar kt. (pavadinimo nepamenu) homoloaciją, su kuria visas equipment'as būtų 2-3 kart pigiau. Apskritai toks klausimas labiai įdomiai skamba, nes latviai savo Nacionalinėje klasėje įsiteisinę pasibaigusios homologacijos naudojimą. Jei pripažintų ne tik FIAA homologaziją nors ir visiem "dalykams", padėtis manau būtų kur kas geresnė.

Jei norime tokios klasės, turim būti patys kaip idėjinis būrelis ir apsiimti jos organizavimu. Manau šis reikalas nenurims ir pradėsim ką daryt. Aš visom keturiom už, always available.
Vartotojo avataras
g
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 3714
Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2005 6:02 pm
Miestas: Vilnius

Standartinė fUNk » Ant Lap 29, 2005 9:54 am

Reiskia S1600 must die... O jei S1600 padarys die tada "ziedu valdovai" imsis Nacionalines apmokestinimo ir t.t. ir gali gautis uzdaras ratas.

Dar toks klausimas ar musu grupeles balsas ir nuomone turi realiu galimybiu pasiekti virsuniu ausis?
Kristijonas, Vilnius
Honda Civic VTi `97
Honda CB650 `81
fastlap.lt
stop-servis.lt
Vartotojo avataras
fUNk
Site Admin
Site Admin
 
Pranešimai: 2316
Užsiregistravo: Tre Spa 12, 2005 10:44 am
Miestas: Vilnius

Standartinė g » Ant Lap 29, 2005 10:24 am

S1600 šiaip ar taip bus dar metus.
Vartotojo avataras
g
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 3714
Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2005 6:02 pm
Miestas: Vilnius

Standartinė totto » Ant Lap 29, 2005 10:32 am

fUNk rašė:Reiskia S1600 must die... O jei S1600 padarys die tada "ziedu valdovai" imsis Nacionalines apmokestinimo ir t.t. ir gali gautis uzdaras ratas.

Dar toks klausimas ar musu grupeles balsas ir nuomone turi realiu galimybiu pasiekti virsuniu ausis?


nacionalines klases dar nera lietuvoj jie tik issake savo nuomone kokie turetu buti reikalavimai saugumui, reikia viska dar sukurti surasyti suderinti, as nieko labai pries pries tas homologacijas nes didziausi pinigai yra startinis ir padangos :shock:

PVZ: sedyne+dirzas+salmas=~2600Lt. 6etapai/metus*4metai=~100Lt./etapui
tuo tarpu benzas startiniai padangos etapui gali sudaryti desimt-dvidesimt kartu daugiau :shock:
Opelis
totto
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 1033
Užsiregistravo: Pir Spa 11, 2004 8:55 pm
Miestas: Ten kur reikia

Standartinė fUNk » Ant Lap 29, 2005 10:53 am

Tiesa sedynes dirzus ir visa ekipiruote nusiperki viena karta ir tuom problema ishspresta. Taciau startiniai mokesciai, kuras, padangos... Nebent atejes naujas zmogus turi gerus remejus.

Kuro kainu manau nesumazinsime 8)
Startiniai tikrai galetu buti gerokai mazesni nei S1600
Padangas galima butu naudoti vienodas pacias pigewsias kokias "belamor kanal".
Viska galima rimtai nutarti.

Gal yra kokia galimybe su broliais Latviais susijungti?
Kristijonas, Vilnius
Honda Civic VTi `97
Honda CB650 `81
fastlap.lt
stop-servis.lt
Vartotojo avataras
fUNk
Site Admin
Site Admin
 
Pranešimai: 2316
Užsiregistravo: Tre Spa 12, 2005 10:44 am
Miestas: Vilnius

Standartinė g » Ant Lap 29, 2005 11:00 am

Optis gerew žino situaciją su latviais ir galimybe jungtis prie jų.

Kas link padangų, visiškai sutinku, kad būtų naudojamos visiem vienodos r15 sakykim 195/50. Pvz mano nenauji Proxai susidrožė per 36 ratus (per juos visus gerai laikė) - tai reiškia, kad vieno komplekto užtektų 3, gal net 4 gonkėm. Gaunu už vnt 156lt iš Melgos. Galbūt padarius Melgą rimtu klasės rėmėju būtų galima tikėtis 100lt už padangą ar kažkas panašaus. Be to kaip prizas irgi galėtų būti padangos... arba benzas :]
Vartotojo avataras
g
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 3714
Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2005 6:02 pm
Miestas: Vilnius

AnkstesnisKitas

Grįžti į Žiedinės lenktynės

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių

cron