Išplėstinis žiedo susirinkimas

Viskas kas susiję su žiedinėm lenktynėm

Standartinė fUNk » Ant Lap 29, 2005 11:20 am

forum.xtra.lt - didzhej rašė:Apranga:
batai ~250 LT
kombinezonas ~1400 LT
pirstines ~200 LT
posalmis ~100 LT
apatinis trikotazas +kojines ~280 LT
salmas ~1000 LT

Jei leistu naudoti ne FIA homologuota apranga, bet pvz SFI (su ja vaziuoja visa amerika) butu paprasciau. Tada kainos dalintusi is dvieju, o tarpais is triju!!!


Truputi info ish XTRA
Kristijonas, Vilnius
Honda Civic VTi `97
Honda CB650 `81
fastlap.lt
stop-servis.lt
Vartotojo avataras
fUNk
Site Admin
Site Admin
 
Pranešimai: 2316
Užsiregistravo: Tre Spa 12, 2005 10:44 am
Miestas: Vilnius

Standartinė Gangas » Ant Lap 29, 2005 11:56 am

fUNk rašė:
forum.xtra.lt - didzhej rašė:Apranga:
batai ~250 LT
kombinezonas ~1400 LT
pirstines ~200 LT
posalmis ~100 LT
apatinis trikotazas +kojines ~280 LT
salmas ~1000 LT

Jei leistu naudoti ne FIA homologuota apranga, bet pvz SFI (su ja vaziuoja visa amerika) butu paprasciau. Tada kainos dalintusi is dvieju, o tarpais is triju!!!


Truputi info ish XTRA


Na, cia biski neteisybe, SFI ne ka pigiau, yra tam tikri niuansai su klubiniais dalykais, kaip 3 tasku siaurais SFI aprobuotais dirzais ir pan, bet cia realiai nieko gero is to nebus, gal koks bakas ir pigiau SFI, bet kituose dalykuose stebuklu tikrai tiketis nereikia.

Sitam didzhejaus sarase galima kombezo kaina pakeist i kokia 800Lt, jei pigiausia modeli perkant.

Realiai as jums siulyciau visai kita varianta, darytis savo gonkes pagal savo reikalavimus atskirom datom nuo cempionato, laikus matuotis galima ir su chronometrais. O vietoj startinio susimestumet po 50EUR uz trasos nuoma.
E-mail: paulius_at_xtra.lt | Xtra Racing - http://www.xtra.lt/
Vartotojo avataras
Gangas
Dyzelis
Dyzelis
 
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: Pir Bal 18, 2005 10:50 am
Miestas: Kaunas, Lithuania

Standartinė fUNk » Ant Lap 29, 2005 12:31 pm

Gangas rašė:Realiai as jums siulyciau visai kita varianta, darytis savo gonkes pagal savo reikalavimus atskirom datom nuo cempionato, laikus matuotis galima ir su chronometrais. O vietoj startinio susimestumet po 50EUR uz trasos nuoma.


Tai realiai gautusi eilinis track-day ir tiek... Jokiu galimybiu kilti, jokiu galimybiu susirasti remeju ir t.t.
Kristijonas, Vilnius
Honda Civic VTi `97
Honda CB650 `81
fastlap.lt
stop-servis.lt
Vartotojo avataras
fUNk
Site Admin
Site Admin
 
Pranešimai: 2316
Užsiregistravo: Tre Spa 12, 2005 10:44 am
Miestas: Vilnius

Standartinė Gangas » Ant Lap 29, 2005 12:40 pm

fUNk rašė:
Gangas rašė:Realiai as jums siulyciau visai kita varianta, darytis savo gonkes pagal savo reikalavimus atskirom datom nuo cempionato, laikus matuotis galima ir su chronometrais. O vietoj startinio susimestumet po 50EUR uz trasos nuoma.


Tai realiai gautusi eilinis track-day ir tiek... Jokiu galimybiu kilti, jokiu galimybiu susirasti remeju ir t.t.


Jeigu nori pigiai, kitaip nebus...

Jeigu nebijot homologaciju, tai susirenkat bent 5-6 auto, pasirasot reikalavimus ir varot pas Jaka/Jonusi ir derinat, kad leistu vaziuot pries/po LZC ir NEZ vaziavimu uz kokia 100EUR startini. Realiai tai butu tik kokia 50EUR brangiau uz track day, neskaitant homologaciju. Taciau ivertinant tai, kad galima susirast remeju bent keli simtai Lt/etapas, tai atsipirktu ir homologacijos ir tas 50EUR.
E-mail: paulius_at_xtra.lt | Xtra Racing - http://www.xtra.lt/
Vartotojo avataras
Gangas
Dyzelis
Dyzelis
 
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: Pir Bal 18, 2005 10:50 am
Miestas: Kaunas, Lithuania

Standartinė g » Ant Lap 29, 2005 12:49 pm

Kalbos daryti ackirai negali būti.
Vartotojo avataras
g
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 3714
Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2005 6:02 pm
Miestas: Vilnius

Standartinė Gangas » Ant Lap 29, 2005 12:54 pm

g rašė:Kalbos daryti ackirai negali būti.


Tai tokiu atveju girdejai ka sake Torrau ir Grinbergas, be homologaciju niekaip.
E-mail: paulius_at_xtra.lt | Xtra Racing - http://www.xtra.lt/
Vartotojo avataras
Gangas
Dyzelis
Dyzelis
 
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: Pir Bal 18, 2005 10:50 am
Miestas: Kaunas, Lithuania

Standartinė fUNk » Ant Lap 29, 2005 1:11 pm

Gangas rašė:Tai tokiu atveju girdejai ka sake Torrau ir Grinbergas, be homologaciju niekaip.


O kokie argumentai del to niekaip? S1600 manau tikrai dead. Realiai didziaja sios kalses dali gali atstovauti tik low-budget turintys zmones.
Taip kazkas neparduos homologuotu kostiumu ar salmu... Uztat nauji dalyviai turi galimybes moketi startinius, pritraukti ziurovus, remejus bei padaryti kazkoki regini. Tuo paciu butu tobulinamas ir propoguojamas ziedas. As tikiu kad niekas nenori sukti galvos ar ieskoti kompromisu, juk yra pasiturinciu verslininku, kurie gali sau leisti nusipirkti visa ekpiruote ir t.t. Puiku nieko pries juos neturiu.
I lenktynes atejes ziurovas nori kazkas ishvysti. Siuo metu ziurint i S1600 darosi liudna. Abejoju ar ateinanciam sezonui susirinks bent 2 automobiliai, kurie vaziuos Lietuvos cempionate...
Kristijonas, Vilnius
Honda Civic VTi `97
Honda CB650 `81
fastlap.lt
stop-servis.lt
Vartotojo avataras
fUNk
Site Admin
Site Admin
 
Pranešimai: 2316
Užsiregistravo: Tre Spa 12, 2005 10:44 am
Miestas: Vilnius

Standartinė Gangas » Ant Lap 29, 2005 1:21 pm

fUNk rašė:
Gangas rašė:Tai tokiu atveju girdejai ka sake Torrau ir Grinbergas, be homologaciju niekaip.


O kokie argumentai del to niekaip? S1600 manau tikrai dead. Realiai didziaja sios kalses dali gali atstovauti tik low-budget turintys zmones.
Taip kazkas neparduos homologuotu kostiumu ar salmu... Uztat nauji dalyviai turi galimybes moketi startinius, pritraukti ziurovus, remejus bei padaryti kazkoki regini. Tuo paciu butu tobulinamas ir propoguojamas ziedas. As tikiu kad niekas nenori sukti galvos ar ieskoti kompromisu, juk yra pasiturinciu verslininku, kurie gali sau leisti nusipirkti visa ekpiruote ir t.t. Puiku nieko pries juos neturiu.
I lenktynes atejes ziurovas nori kazkas ishvysti. Siuo metu ziurint i S1600 darosi liudna. Abejoju ar ateinanciam sezonui susirinks bent 2 automobiliai, kurie vaziuos Lietuvos cempionate...


Argumentai - saugumas. Nu pats gi supranti, kad del dirzu/salmu klausimu nera. Del kombezo, batu, underwear'o, pirstiniu ir fotelio - nehomologuotus galima nupirkt uz kokius 1200Lt, paieskojus gerai. Uz homologuotus naujus sumokesi ~2000Lt, nu argi del kazkokiu 800-1000Lt autosporte snekant apie sauguma reikia kazka galvoti?

Suprantu, jeigu butu skirtumas bent 1000EUR, bet kai 300EUR skirtumas, kas yra 60EUR/metams arba 10EUR/etapui (jei 6 etapai), na sorry, bet nesuprantu kodel tokiu atveju reiketu leisti vaziuoti be homologaciju su abejotinu saugumu.

Tavo snekos apie dalyviu kiekio didinima yra tikrai teisingos is dalies, bet jeigu tai bus daroma saugumo kaina, tai labai blogai, jei bus nelaimingu atsitikimu, tai cia kaip kirviu per galva ziedui butu dabartineje padetyje.
E-mail: paulius_at_xtra.lt | Xtra Racing - http://www.xtra.lt/
Vartotojo avataras
Gangas
Dyzelis
Dyzelis
 
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: Pir Bal 18, 2005 10:50 am
Miestas: Kaunas, Lithuania

Standartinė g » Ant Lap 29, 2005 2:23 pm

Supratimo nesitikėjau ir nesitikiu iš tų dėdžių ir jaunikaičių buvusių salėje. Esu paprastas vaikinukas... nu neturiu aš tėvelio, kuris nupirktų servisą vien tik tam, kad crx nelauktų eilėje kai reikės pataisyt, nevairuoju Subaru Sti ar BNV 5 ir taip, man tas 1000 litų daug ką reiškia, o tai būtų 8 padangos ir benzo vienom gonkėm.

Kaip gražu kalbėti prisidengus saugumo vizija. Tai nx gesinimo sistema privaloma, jei ponas sveikatos specas skaičiuoja greitosios ir gaisrinės privažiavimo laiką ir kombinzono atsparumą ugniai? Taigi ji turi gesinti, o jei negesina, tai nx ji išvis reikalinga. Latviai važiuoja ir nesuka sau pautų. Ir apskritai kam politiką daryt? Yra pilna entuzijastų, kurie tikrai nori važiuoti, tačiau negali dėl nesveikų kaštų pagal dabartinius reikalavimus. O saugumas tegu ir lieka S1600, S2000 ir kitose klasėse, kur važiuoja labiau verslininkai nei lenktyninikai, nes jei aš gerai vožtelsiu man tete po savaitės kitą crx nupirks.

Esmė nenusispjaut į saugumą (tik jį užtikrinti kitomis priemonėmis), o leisti legaliai žmoniems važiuot į trasą. Nes LASF manęs neprižiūri kai aš atvažiuoju su stock mašina be ekipiruotės į Kačergą draskytis.
Vartotojo avataras
g
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 3714
Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2005 6:02 pm
Miestas: Vilnius

Standartinė totto » Ant Lap 29, 2005 2:27 pm

Dar:

5.5.1. Automobilio salone turi būti įrengtas rankinis, mažiausiai 4 kg , turintis galiojančią FIA homologaciją, gesintuvas; ot sukos :roll:
Opelis
totto
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 1033
Užsiregistravo: Pir Spa 11, 2004 8:55 pm
Miestas: Ten kur reikia

Standartinė g » Ant Lap 29, 2005 2:37 pm

totto rašė:Dar:

5.5.1. Automobilio salone turi būti įrengtas rankinis, mažiausiai 4 kg , turintis galiojančią FIA homologaciją, gesintuvas; ot sukos :roll:


Dar vienas fokusas :D Ok, mažiau kalbų, daugiau darbų.
Vartotojo avataras
g
Aviacinis
Aviacinis
 
Pranešimai: 3714
Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2005 6:02 pm
Miestas: Vilnius

Standartinė fUNk » Ant Lap 29, 2005 4:09 pm

Kalbant apie vairuotojo ekipiruotes sauguma. Ar jis pasikeicia pasibaigus homologacijai? Cia kaip ir su musu salies valdzia standartus keliam zengiam vienu zingsniu su Europos progresu o patys basom varinejam :) Kol mes sulauksim geresniu laiku kada visi pirmenybe teiks etiketems uztikrinancioms sauguma tai manau ziedo nebebus...
Kristijonas, Vilnius
Honda Civic VTi `97
Honda CB650 `81
fastlap.lt
stop-servis.lt
Vartotojo avataras
fUNk
Site Admin
Site Admin
 
Pranešimai: 2316
Užsiregistravo: Tre Spa 12, 2005 10:44 am
Miestas: Vilnius

Standartinė Gangas » Ant Lap 29, 2005 4:42 pm

g rašė:Supratimo nesitikėjau ir nesitikiu iš tų dėdžių ir jaunikaičių buvusių salėje. Esu paprastas vaikinukas... nu neturiu aš tėvelio, kuris nupirktų servisą vien tik tam, kad crx nelauktų eilėje kai reikės pataisyt, nevairuoju Subaru Sti ar BNV 5 ir taip, man tas 1000 litų daug ką reiškia, o tai būtų 8 padangos ir benzo vienom gonkėm.

Kaip gražu kalbėti prisidengus saugumo vizija. Tai nx gesinimo sistema privaloma, jei ponas sveikatos specas skaičiuoja greitosios ir gaisrinės privažiavimo laiką ir kombinzono atsparumą ugniai? Taigi ji turi gesinti, o jei negesina, tai nx ji išvis reikalinga. Latviai važiuoja ir nesuka sau pautų. Ir apskritai kam politiką daryt? Yra pilna entuzijastų, kurie tikrai nori važiuoti, tačiau negali dėl nesveikų kaštų pagal dabartinius reikalavimus. O saugumas tegu ir lieka S1600, S2000 ir kitose klasėse, kur važiuoja labiau verslininkai nei lenktyninikai, nes jei aš gerai vožtelsiu man tete po savaitės kitą crx nupirks.

Esmė nenusispjaut į saugumą (tik jį užtikrinti kitomis priemonėmis), o leisti legaliai žmoniems važiuot į trasą. Nes LASF manęs neprižiūri kai aš atvažiuoju su stock mašina be ekipiruotės į Kačergą draskytis.


Na, jei ka, as irgi neturiu teveliu ar dar ko, kas man servisa nupirktu, bet eidamas i autosporta zinai, kad cia ne saskem zaidziama ir islaidos kitos...

Babkes tikrai nesimeto, bet as jau geriau praleisciau pora etapu ir nusipirkciau homologuotus daiktus nei kad vaziuociau bile kaip. Na, manau po pirmo gero blyno suprastum, kad svarbu, jog foteliai nesuluztu avarijos metu. Ne paslaptis, kad yra luze ir stuburai per varzybas vien del to, kad fotelis pasenes buvo ir varztai tvirtinimo istruko is pluosto.

Kas del gesinimo sistemos, tai ji nera privaloma, cia pirma. Bet net gesinimo sistemai ir bunant jos paskirtis yra leisti draiveriui pabegti nuo automobilio saugiai, o ne uzgesinti automobili. Lygiai tas pats ir su kombezais, esme, kad nesilydytu medziaga ir neisigertu i oda issilydzius, kas yra buve su nehomologuotom aprangom anksciau.

Kitas dalykas, kad atsargiau cia verslininkais vadindamas neigiama prasme, nepamirsk, kad autosportas technine sporto saka, cia ne viska lemia meistriskumas, daug lemia pinigai, mechanikai ir kt.

Na, as cia izvelgiu oziska uzsispyrima greiciau, nei kazka argumentuoto, 1000Lt homologuotiems dalykams yra 200Lt/metams, na sakyk ka nori, bet cia ne tokia suma, del kurios reikia deretis. Geriau susitart del mazesnio startinio, nei kad nehomologuotos aprangos.
E-mail: paulius_at_xtra.lt | Xtra Racing - http://www.xtra.lt/
Vartotojo avataras
Gangas
Dyzelis
Dyzelis
 
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: Pir Bal 18, 2005 10:50 am
Miestas: Kaunas, Lithuania

Standartinė Gangas » Ant Lap 29, 2005 4:43 pm

totto rašė:Dar:

5.5.1. Automobilio salone turi būti įrengtas rankinis, mažiausiai 4 kg , turintis galiojančią FIA homologaciją, gesintuvas; ot sukos :roll:


Rasai nacionalinei klasei tokius reikalavimus? Nacionalinej klasej niekas tokiu absurdisku dalyku nereikalautu.
E-mail: paulius_at_xtra.lt | Xtra Racing - http://www.xtra.lt/
Vartotojo avataras
Gangas
Dyzelis
Dyzelis
 
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: Pir Bal 18, 2005 10:50 am
Miestas: Kaunas, Lithuania

Standartinė optimistas » Ant Lap 29, 2005 4:52 pm

Gangas rašė:
fUNk rašė:
Gangas rašė:Tai tokiu atveju girdejai ka sake Torrau ir Grinbergas, be homologaciju niekaip.


O kokie argumentai del to niekaip? S1600 manau tikrai dead. Realiai didziaja sios kalses dali gali atstovauti tik low-budget turintys zmones.
Taip kazkas neparduos homologuotu kostiumu ar salmu... Uztat nauji dalyviai turi galimybes moketi startinius, pritraukti ziurovus, remejus bei padaryti kazkoki regini. Tuo paciu butu tobulinamas ir propoguojamas ziedas. As tikiu kad niekas nenori sukti galvos ar ieskoti kompromisu, juk yra pasiturinciu verslininku, kurie gali sau leisti nusipirkti visa ekpiruote ir t.t. Puiku nieko pries juos neturiu.
I lenktynes atejes ziurovas nori kazkas ishvysti. Siuo metu ziurint i S1600 darosi liudna. Abejoju ar ateinanciam sezonui susirinks bent 2 automobiliai, kurie vaziuos Lietuvos cempionate...


Argumentai - saugumas. Nu pats gi supranti, kad del dirzu/salmu klausimu nera. Del kombezo, batu, underwear'o, pirstiniu ir fotelio - nehomologuotus galima nupirkt uz kokius 1200Lt, paieskojus gerai. Uz homologuotus naujus sumokesi ~2000Lt, nu argi del kazkokiu 800-1000Lt autosporte snekant apie sauguma reikia kazka galvoti?

Suprantu, jeigu butu skirtumas bent 1000EUR, bet kai 300EUR skirtumas, kas yra 60EUR/metams arba 10EUR/etapui (jei 6 etapai), na sorry, bet nesuprantu kodel tokiu atveju reiketu leisti vaziuoti be homologaciju su abejotinu saugumu.

Tavo snekos apie dalyviu kiekio didinima yra tikrai teisingos is dalies, bet jeigu tai bus daroma saugumo kaina, tai labai blogai, jei bus nelaimingu atsitikimu, tai cia kaip kirviu per galva ziedui butu dabartineje padetyje.


Tavo poziuris dėl saugumo yra pakankamai teisngas, saugumas būtinas ir niekas to neneigia, bet ar per kelis metus po homologacijos pabaigos kombinzonas praranda visas savo savybes? Ash ishvis kėliau minti del pasibaigusios homologacijos aprangu ir irangos, sutinku shalmas kokiu nors vokiechiu aprobuotas ir dirzai turi but galiojanchios homologacjos ar kitokiu standartu. Manau iranaga ir apranga su pasibaiguisia homologacija nera jau taip nesaugu kaip tai norima irodyti. Beje per posedi buvo kalbama apie nesaugumą užsidegus auto. As sutinku kad kai tu vaziuoju su uzbombintu laisvos klases auto, kuri vos ne pats sulipdei gaisro tikimybe daug didesne, o chia kalbam apie visishkus standartus, su minimaliais paketimais ir saugumo iranga.
Tavo skaičiavimai irgi turetu prasmės, jei visa butina homologuota apranga ir iranga butu galima gaut uz ~2000Lt, tikrai butu idomu suzinot kur tokiom kainom galima gauti apranga ir sedyne, deje ash tokiu nzn. Tas 1000lt austosporte gal labai daug ir negroja, bet tai low budget klase, kai tavo metinis biudzetas ne 10k, bet kuris 100lt tau jau daug, nekalbu apie 1000Lt ir tik nereikia pradėt giesmių kad jei neturi $ tai zaisk krepshini ar shashkem, jei taip mastysim tai greitu laiku galesim suteik po sporto meistra dar porai verslininku kurie lenktyniauja su vejo malunais ir jiems paplot prie shashkiu lentos :lol: , o dabar kaip Lietuvos chempionatas atviras tai ir chempionu lietuviu nebeturesim, nebent kad galingesne mashina nei suomio fordas nusipirks.

Shiaip chia daug neprsisshukausim, kai bus asnt popieriaus bent kazkas, tada galesim diskutuot, tikuosiu greitu laiku tai jau bus. Deresimes kiek galesim, o ko neishsideresim ka padarysi, teks moket...
Vartotojo avataras
optimistas
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Pranešimai: 227
Užsiregistravo: Pir Rgs 20, 2004 9:08 am
Miestas: Vilnius

AnkstesnisKitas

Grįžti į Žiedinės lenktynės

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron