Puslapis 25

StandartinėParašytas: Ant Lap 22, 2005 10:49 pm
fUNk
Blet pirkit hondas ka as galiu pasakyti... :evil: Manau kad mes galesime su g po miesta vazineti :?

StandartinėParašytas: Tre Lap 23, 2005 9:46 am
totto
g rašė:
optimistas rašė:
totto rašė:nu tai tie kurie vaziuosit rekit uz super1600 klases issaugojima, viska sukonspektuokit ir pasidalinkit ispudziais cia :wink:


matai s1600 labai jau brangu, koks ish ishsaugojimo tolkas jei niekas nevaziuos


Skaitydamas Xtra susidariau įspūdį, kad "Nacionalinė" planuojama padaryti labai atšokusią nuo S1600 t.y. mašinos, kurių stock galia ne daugiau 120 ag - tai reikštų, kad crx ir cvekai nepapuola, ypač VTi arba šiaip konkrečių modelių klasė, kas manau yra visiška berozumija. Tačiau paklausęs Optio šeštadieninės litanijos suvokiau, kad man ir fUNk būtų palankiau/įdomiau važiuoti būtent naujoje klasėje, jei arklių skirtumai būtų sulyginami svorio sąskaita. Nebūčiau linkęs pritarti įdėjai iVT ir VTi atskirti į dar kitą grupę - būtų per didelis bardakas ir vietoj vienos S klasės, acirastų 3 1600 klasės. Viską manau galima sureguliuoti svorio pagalba, juk ir Robkė golf'e 15 kg. vežiojosi.

Nesusidarykit įspūdžio, kad naujoji klasė būtų vien tik Hondų klasė. Tik vat tas japonų išradimas "vtec" ramybės neduoda, kurį reikėtų deforsuoti kitų dalyvių atžvilgiu... :]



kas per litanija ir man pasdare indomu, as tai vis galvoju kad greiciau sutartu ir butu viskas aisku ka kitiem metam ruost.... :roll: o svoriu sulyginimas tai turbut teisingas bet visai neidomus tai nx man pirkt VTI motora uz 2000Lt. ir det daug kg geriau tada dedu d16 ar net d15 uz 500Lt. ir pjaustau kebula :roll:

StandartinėParašytas: Tre Lap 23, 2005 10:21 am
g
Variantas. Situacija tokia, kad iš dviejų blogybių reikia rinktis vieną. Duotuoju momentu truputi logiškesnė mano manymu būtų galingumo sulyginimas svorio pagalba (kas nepalanku dohc vtec turėtojams). Kitas galimas atvejis - tokio apribojimo neįvedimas. Nesakau tai iš asmeninių paskatų (važiuosiu nors ir vienas dohc tarp kitų iVT ar VTi), tačiau situacija manau mums visiem būtų aiški - dohc vtec kažkur prieky, visi kiti birbina subinėj.

StandartinėParašytas: Tre Lap 23, 2005 10:31 am
g
O Optis šnekėjo:
1. Apie labai minimalų homologuotų aksesuarų kiekį, o kitkas su pasibaigusia homologacija.
2. Startinis max 100 eurų.
3. Etapai atitiktų vos ne S klasės.
4. Dėstė mintis apie sulyginimą svorio pagalba.
5. Naudojimas vienodų gatvinių padangų.

StandartinėParašytas: Tre Lap 23, 2005 10:45 am
optimistas
Esme yra tokia kad ta nacionaline klase yra pradeje daryt pagal Latvius, pas kuriuos yra iki 120 arkliu, tai huligankes ir golfai, viskas standartas, amortikai sport rusishki, padangos visam sezonui. Ash manau reikia daryt kazka panashaus ir apriboti galia svoriu, kad visi butu daug maz konkurentishki, bet taigi vel reik ziuret kas vaziuoja, ta prasme darytis taisykles tam ka dabar turime, o ne daryt taisykles o tada ruosh mashinas. Dabar ta nacionaline klase galima padaryt kaip pas latvius, o mes tiesiog jungiames prie ju ir tiek su atskira iskaita. Del vtec galiu pasakyt tiek, kad esant dalyviu gausai bus galima ir juos padaryt kaip atskira klase klaseje, pvz dvi divizijas iki 130ag ir iki 160ag. Pgr tikslas padaryt labai prieinama klase, tiems auto kurie dabar yra paruoshti bet stovi, Hondos, golfai, pagaliau gal kas senus ziguliukus ar ladas ziedinius ishsitrauks, tegul vaziuoja jei tik yra noro. Visas projektas yra derybu stadijoje, bet jau daug maz aptarta kad sedynes, apranga butu su pasibaigusia homologacija, shalmai butu leidziami su pvz vokietyjos standartu, jie zymiai pigesni uz FIA homologuotus, dirzai homologuoti, startinis tikrai ne 700lt, bet tai dar reik deretis su organizatoriais ir t.t.

StandartinėParašytas: Pir Lap 28, 2005 10:28 am
totto
Niu tai vaziuojat siandien kas?

StandartinėParašytas: Pir Lap 28, 2005 10:43 am
optimistas
totto rašė:Niu tai vaziuojat siandien kas?


ash vaziuoju

StandartinėParašytas: Pir Lap 28, 2005 10:49 am
g
totto, gal ir tu varai?

StandartinėParašytas: Pir Lap 28, 2005 11:40 am
totto
optimistas rašė:ash vaziuoju


tai gerai laukiam naujienu

ash tai nevaziuoju, nebent kas paimtu

StandartinėParašytas: Pir Lap 28, 2005 9:57 pm
g
Trumpai iš protokolo:

Þodžiu patys eskalavom pagrinde tik Nacionalinės klasės įsteigimo įdėją, nes žvalgytis į S1600 Milijonierių klasę beprasmiška, dėl nesveiko biudžeto ir dar truputi padidinto startinio mokesčio t.y. 200 eurų.

Homologacija. Pirmas vaizdas nekoks, nes senoliai niekaip nelinkę nusileisti dėl equipment'o naudojimo su pasibaigusia homolagacija. Netgi buvo pasikvietę kažkokį sveikatos ir saugumo specą. Þodžiu tiksliai nežinau kaip su Nacionaline klase, bet galvos nori, kad pilnai būtų homologuota: šalmas, diržai, sėdynės, kostiumas (ar visos jo dalys, nžn). Yra viltis, kad būtų galima naudoti ne FIAA, o anglų ar kt. (pavadinimo nepamenu) homoloaciją, su kuria visas equipment'as būtų 2-3 kart pigiau. Apskritai toks klausimas labiai įdomiai skamba, nes latviai savo Nacionalinėje klasėje įsiteisinę pasibaigusios homologacijos naudojimą. Jei pripažintų ne tik FIAA homologaziją nors ir visiem "dalykams", padėtis manau būtų kur kas geresnė.

Jei norime tokios klasės, turim būti patys kaip idėjinis būrelis ir apsiimti jos organizavimu. Manau šis reikalas nenurims ir pradėsim ką daryt. Aš visom keturiom už, always available.

StandartinėParašytas: Ant Lap 29, 2005 9:54 am
fUNk
Reiskia S1600 must die... O jei S1600 padarys die tada "ziedu valdovai" imsis Nacionalines apmokestinimo ir t.t. ir gali gautis uzdaras ratas.

Dar toks klausimas ar musu grupeles balsas ir nuomone turi realiu galimybiu pasiekti virsuniu ausis?

StandartinėParašytas: Ant Lap 29, 2005 10:24 am
g
S1600 šiaip ar taip bus dar metus.

StandartinėParašytas: Ant Lap 29, 2005 10:32 am
totto
fUNk rašė:Reiskia S1600 must die... O jei S1600 padarys die tada "ziedu valdovai" imsis Nacionalines apmokestinimo ir t.t. ir gali gautis uzdaras ratas.

Dar toks klausimas ar musu grupeles balsas ir nuomone turi realiu galimybiu pasiekti virsuniu ausis?


nacionalines klases dar nera lietuvoj jie tik issake savo nuomone kokie turetu buti reikalavimai saugumui, reikia viska dar sukurti surasyti suderinti, as nieko labai pries pries tas homologacijas nes didziausi pinigai yra startinis ir padangos :shock:

PVZ: sedyne+dirzas+salmas=~2600Lt. 6etapai/metus*4metai=~100Lt./etapui
tuo tarpu benzas startiniai padangos etapui gali sudaryti desimt-dvidesimt kartu daugiau :shock:

StandartinėParašytas: Ant Lap 29, 2005 10:53 am
fUNk
Tiesa sedynes dirzus ir visa ekipiruote nusiperki viena karta ir tuom problema ishspresta. Taciau startiniai mokesciai, kuras, padangos... Nebent atejes naujas zmogus turi gerus remejus.

Kuro kainu manau nesumazinsime 8)
Startiniai tikrai galetu buti gerokai mazesni nei S1600
Padangas galima butu naudoti vienodas pacias pigewsias kokias "belamor kanal".
Viska galima rimtai nutarti.

Gal yra kokia galimybe su broliais Latviais susijungti?

StandartinėParašytas: Ant Lap 29, 2005 11:00 am
g
Optis gerew žino situaciją su latviais ir galimybe jungtis prie jų.

Kas link padangų, visiškai sutinku, kad būtų naudojamos visiem vienodos r15 sakykim 195/50. Pvz mano nenauji Proxai susidrožė per 36 ratus (per juos visus gerai laikė) - tai reiškia, kad vieno komplekto užtektų 3, gal net 4 gonkėm. Gaunu už vnt 156lt iš Melgos. Galbūt padarius Melgą rimtu klasės rėmėju būtų galima tikėtis 100lt už padangą ar kažkas panašaus. Be to kaip prizas irgi galėtų būti padangos... arba benzas :]